(Irmiš - Mail
- WWW - 29.04.2007, 17:58:43)
No naděje umírá poslední, ale podle tohohle vyprávění to nevypadá, že by tam byla velká perspektiva na zlepšení :((
(Jan Rozenal - Mail
- WWW - 29.04.2007, 18:18:58)
S tímhle provozovatelem máme podobnou zkušenost... Vypadalo to podobně, vzdali jsme to a web šoupli na ověřené místo. Nikdy víc.
Stejná zkušenost
(Dan - Mail
- WWW - 29.04.2007, 18:39:00)
S webhostingem Czechia mám stejnou špatnou zkušenost. DŘÍVE to byla v mých očích spolehlivá společnost. Dnes již není. Jeden z mnoha webů jsem si k nim dal proto, protože jsem čekal za mnohem vyšší cenu také vyšší úroveň služeb. Bohužel, fatální omyl. Cokoliv, co je třeba řešit s helpdeskem, je šílené a trvá to neskutečně dlouho (pět dnů a výše). Např.: Potřeboval jsem nastavit cron. Píšu mail na podporu se zadáním. Čekám tři dny. Přijde mi odpověď od operátora 1, že jsem zadání napsal špatně. Píšu tedy nové zadání podle vzoru a odesílám. Čekám další tři dny. Operátor mi píše, že cron byl nastaven. Ovšem jak zjišťuji, podle neplatného původního požadavku. Okamžitě mi však posílají fakturu na 590 Kč. Píšu, že to nastavili špatně. Po 5 dnech a dalších dvou mailech je opraveno. Celkem jsem na nastavení cronu potřeboval tři týdny (nespěchal jsem, tak jsem to neřešil přes telefon, avšak na jejich maily jsem odpovídal tentýž den). Asi před půl rokem jsem si začal přes službu monitoring-serveru monitorovat dostupnost v intervalu 10 minut. Výpadky byly neuvěřitelně časté. Píšu na helpdesk, kde jim to oznamuji a žádám je o zaslání linku na interní monitoring (někde jsem to u nich viděl). Místo linku mi posílají zprávu, že přesunuli nějaké problematické weby. Znovu si žádám link. Nic. Výpadky vesele pokračují. Před měsícem mi poslali výzvu k úhradě na prodloužení domény. Bylo na ní napsáno, že daňový doklad mi pošlou nejpozději do 15 dnů od úhrady. Zaplatil jsem. Dodnes (měsíc) fakturu nemám a musím tam opět napsat. Asi týden před prodloužením webhostingu jsem doménu i web převedl jinam a po dokončení převodu jim napsal, že nemám zájem o prodloužení období. Helpdesk neodpověděl, místo toho mi poslali výzvu k úhradě za webhosting. Píšu jim, že nemám zájem. Po několika dnech píšou, že ok, že mne odstranili z databáze. Protože mne tímhle přístupem skutečně zklamali, tak jsem se rozhodl odpovědět na automatický e-mail, v kterém mne žádají o důvod, proč od nich odcházím. Napsal jsem jim tedy velmi slušně výše uvedené důvody. Čekal bych minimálně klasickou odpověď ve stylu: to nás skutečně velmi mrzí, na zlepšování úrovně poskytovaných služeb pracujeme, blabla. Místo toho: Děkujeme za Váš názor, nashledanou.
Já také děkuji, Czechii nikdy více. Teď mám web stejně jako pětici dalších u Českého hostingu a spokojenost.
PS: Nijak nejsem spojen s Českým hostingem. Takto dlouhý příspěvek jsem napsal jen z toho důvodu, že je přede mnou finální korektura mé DP, do které se mi vážně moc nechce:-(
Doporučení
(Lukáš Huňka - Mail
- WWW - 29.04.2007, 19:50:59)
Dobrý den,
dovolil bych si Vám nabídnout naše hostingové řešení. Naleznete nás na adrese vas-hosting.cz . Jsme vstřícní vúči individuálním řešením a na otázky a případné problémy odpovídáme ihned. I o víkendech ...
Věřím ,že Vás naše nabídka zaujme ...
Doporučení
(Lukáš Huňka - Mail
- WWW - 29.04.2007, 19:51:33)
Dobrý den,
dovolil bych si Vám nabídnout naše hostingové řešení. Naleznete nás na adrese vas-hosting.cz . Jsme vstřícní vúči individuálním řešením a na otázky a případné problémy odpovídáme ihned. I o víkendech ...
Věřím ,že Vás naše nabídka zaujme ...
Doporučení
(Pavel - Mail
- WWW - 29.04.2007, 21:32:11)
Já mám web na ufouni.cz, admini jsou v pohodě, odpovídají velice rychle, téměř okamžitě.
PS: No a pokud mě prasknete, tak máme měsíc gratis :)
zname
(Pavel - Mail
- WWW - 29.04.2007, 23:41:35)
Nejen podpora hostingu, ale i domen a nejlepe tech co se kupuji na specialni registraci. Penize vraceli mesic a jeste me skrouhli za nejaky \"manipulace\"
Skvely hosting webmade.cz maximalni spokojenost, admini nadmiru prijemni bez diskuse. To neni reklama, je to fakt.
Pavel
Podobne zkusenosti
(Petr - Mail
- WWW - 30.04.2007, 00:21:03)
Ano, mam taky podobne zkusenosti.
Taky to jejich administracni rozhrani k webhostingu je hrozne.
český hosting
(Ivo Toman - Mail
- WWW - 30.04.2007, 07:14:23)
Nezdá se Vám, že u českého hostingu v poslední době mají docela přetížené databáze?
Mám podobnou zkušenost
(Marek Rolný - Mail
- WWW - 30.04.2007, 08:11:33)
Na Czechii jsem hostoval do roku 2003 a pak mi došla trpělivost. Vidím, že se za tu dobu téměř nic nezměnilo.
RE: český hosting
(Dan - Mail
- WWW - 30.04.2007, 08:22:24)
Ivo, připadne mi, že ať se kamkoliv v poslední době podívám, najdu tě v komentářích. Když už si myslíš, že má CH přetížené databáze, tak napiš, podle čeho tak soudíš, jinak je tvůj příspěvek hodnotný jen pro tebe (zpětné linky jsou fajn, co?)
český hosting
(Ivo Toman - Mail
- WWW - 30.04.2007, 09:36:51)
No právě mě zajímá, jestli už jsem tak zhýčkaný, nebo jestli ČH zaznamenal takový nárůst uživatelů, že se snížila rychlost databáze?
Jinak tě můžu uklidnit, na většině blogů jsou nastaveny rel=\"nenásledovat\", tudíž se žádné PR backlink nekoná.
RE: český hosting
(Jakub Mach - Mail
- WWW - 30.04.2007, 09:38:08)
Ivo Toman: Myslim, ze bychom si toho vsimli... Take bych rad vedel, z ceho vychazite. Pokud mate nejake konkretni indicie, obratte se prosim na nasi zakaznickou podporu.
RE: český hosting
(Dan - Mail
- WWW - 30.04.2007, 09:40:44)
Stále v tvém příspěvku postrádám, podle čeho uvažuješ, že se snížila rychlost databáze. Čili stále informační hodnota nula.
Jinak můžeš mi napsat, kdo kromě Google (a to jen s hodně velkým možná) se řídí parametrem nofollow? Navíc zde tento parametr není. No nic, snad příště.
(Ivo Toman - Mail
- WWW - 30.04.2007, 10:03:58)
Pro anonymní DAN. Ale já nechtěl informovat ostatní, chtěl jsem vědět zda-li to ostatní pociťují stejně. Já například když přesouvám databáze textpatternu na ČH, tak se doba subjektivně prodloužila (nevím jak více bys to chtěl popsat, já si to na stopkách neměřím).
Krom toho tvé dva příspěvky jsou totálně OT. Nehodlám tady rozpoutávat flame, takže máš-li problém, vyřešme to po skype či icq.
(Bohdan - Mail
- WWW - 30.04.2007, 10:26:37)
Také mám pocit, že Český hosting začíná být poslední dobou (tak půl roku) brutálně pomalý. Měl jsem v plánu přejít k Czechii, je to tam sice dražší ale kdyby člověk měl zajištěnou kvalitní podporu, časté aktualizace softwaru a nepřetížené servery, tak by mi vysoká cena ani nevadila. Jak to ale vypadá, Czechia taky nebude to pravé.
Nevíte někdo o nějakém webhostingu se kterým by nebyly problémy?
Obdobné zkušenosti
(Kalda - Mail
- WWW - 30.04.2007, 10:40:01)
Bohužel jsou naše zkušenosti s Czechií obdobné. Pokud něco potřebuji zařídit, trvá to několik dní.
A v případě, kdy jsme měli od České pobočky překupované služby na Slovensku (firma chtěl servery v SR), tak si nás mezi sebou pobočky při dotazech tak přehazovali, že jedna \"triviální\" žádost trvala 6 týdnů...
Nejhorší bylo jedno rozšíření služby, kdy služba rozšíření byla podmíněno uhrazením faktury, ale faktura nám po několika urgencích byla vystavena až za dva týdny...
Navíc vzhledem k tomu, že vyřízení žádosti mělo běžně několikadenní zpozdění, tak jsem zjistil, že nejlepší je, zavolat předem na infolinku a zjistit přesný postup a následně do požadavku na helpdesk uvést info typu: \"souhlasím s ... a s tím spojeným administrativním poplatkem XXX Kč\", minimálně se to většinou urychlilo o několik dní... Bohužel i přes to jsem zjitil, že informace od operátorů na infolince nebyly vždy přesné, v některých specifických případech (chápu, že trochu neobvyklých) to dokonce bylo co operátor, to jiná odpověď.
(SuE - Mail
- WWW - 30.04.2007, 12:00:41)
ad česky-hosting - nějaké zpomalení db nepozoruju, přijde mi to celkem v pohodě. Ovšem přesouvání databází je docela jiná záležitost než běžný provoz stránek, to bych snad ani za měřítko rychlosti nebrala.
Ad: Cesky hosting a textpattern
(Petr Vaclavek - Mail
- WWW - 30.04.2007, 12:39:13)
A neni to treba tim textpatternem? Me se nacitani uvodni stranky (blog mam na starem textpatternu) zpomalilo skoro na 5-10 sekund (na rychlem pripojeni) po trose stourani jsem zjistil, ze jsem si nechal v nastaveni zapisovat zpetne linky a nejake statisky pristupu a ty v databazi nabobtnaly do asi 50MB, po promazani to zase svisti rychlosti blesku :) Takze pozor na to.
Petr
(♥ - Mail
- WWW - 30.04.2007, 13:23:46)
Ignum (http://ignum.cz)
(Tower - Mail
- WWW - 30.04.2007, 14:53:15)
Co jsem zatím mohl vyzkoušet, tak jednoznačně doporučuji Ignum. Hlavně technická podpora funguje zcela jinak.
(MzK - Mail
- WWW - 30.04.2007, 15:56:53)
Jsem spokojený u savavy. A pamatuji u nich jen jednu drobnost a to, že jsem měl na každé stránce chybu (php error) od jejich skritptu na měření statistik awstat. Jinak zatím /tuk tuk dřevo/ spokojenost
(Hds - Mail
- WWW - 30.04.2007, 20:01:14)
Já bych doporučil Webmade.cz/ToJeOno.cz ... jakýkoliv zásah rychle a ochotně proveden administrátorem, dosažitelnost kdykoliv přes ICQ/Skype/telefon, jsem naprosto spokojen. Neberte to jako reklamu, jsou to moje osobní zkušenosti.
Rada
(JIM - Mail
- WWW - 30.04.2007, 20:20:40)
Právě vybírám hosting :) .. dík za radu - můj výběr ze zúžil o jeden web. Nemáte náhodou někdo zkušenosti s banan.cz
Banan ani zelený!
(Ivo Toman - Mail
- WWW - 01.05.2007, 08:12:52)
Já mám, kromě toho že jednu dobu spamovali kde mohli, tak u nich jeden můj klient hostoval a po peripetiích co jsem u banana zažili, jsem prezentaci převedl k českému hostingu. Řekl bych, že pořád je to nejlepší volba (teda až na .htaccess který nechtějí povolit, musíš jim rovnou poslat mod_rewrite pravidla, která se mohou od těch co jsou pro .htaccess lišit - také jsem to tak řešil u jednoho e-shopu, naštěstí admin pomohl a pravidla upravil)
ano přesně ak
(raddimm - Mail
- WWW - 01.05.2007, 19:57:43)
ano, bohuzel to tam jde z kopce. pouzivam czechii dlouhou dobu a kde ty doby jsou a jejich snazivost. posledni dobou cokoliv trva. POsledni problem:
Potreboval jsem zalohu DB. po trech dnech mi napsali ze data byly pri zaloze prazdna (absolutni nesmysl) po trech dnech telefonovani, emailu, jsem zcela nahodou (nahodnou informaci podanou tamnim clovickem z nejvyssich mist :) ) zjistil ze se divali na uplne jinou db ktera ani nebyla prirazena mailu z ktereho jsem pozadavek priradil a tudiz k ni nemeli ani pravo pristupovat. jednoducha chyba administratora s kterym me nebyli ani schopni spojit.
Omluva nebo neco podobneho dodnes zadna, po prvni stiznosti kterou jsem poslat na vedouciho podporu mi odepsali ze chybu neudelali a ze me vypnou pokud jim neuhradim poplatek za zrizeni ftp ktery tam pul roku visi a ktery nyni najednou vyhrabali...
Jsem spokojen s C4
(Šimon Grimmich - Mail
- WWW - 01.05.2007, 19:58:40)
Já jsem nadmíru spokojen s webhosting-c4.cz potažmo cesky-webhosting.cz. Dobré ceny, vynikající vstřícná podpora.
station.cz
(zdenek - Mail
- WWW - 02.05.2007, 11:54:55)
mam nekolik domen u station.cz a jsem take nadmiru spokojen, mensi hosting, ochotni admini, pekne admin rozhrani..
czechia.com
(Petr Komárek - Mail
- WWW - 02.05.2007, 13:58:33)
Dobrý den,
děkuji všem za sdělení, byť i negativních názorů, na naše služby. Jsou pro mne přínosné. Nedomnívám se však, že by bylo vše tak černé jak se zde píše v souvislosti s počtem více jak 10tis. zákazníků.
Pokud se bude někomu chtít, může mi na můj e-mail poslat například číslo problémů, které zde kritizuje či osobu která s ním komunikovala.
Ještě bych rád nabídl slevový kódu ABQ7-X417-178A (využijete na http://akce.czechia.com), který Vám umožňuje získat novou doménu CZ za nejlepší cenu na trhu a zároveň získat na celý rok zdarma profesionální webhostingovou variantu Linux Start s PHP5. Když se Vám služby nebudou líbit, můžete si za rok změnit hosting na lepší.
Přeji hezký den
Petr Komárek, ředitel internetových služeb
(dafid - Mail
- WWW - 17.05.2007, 00:24:44)
jsem u http://www.banan.cz a tam ta podpora opravdu funguje !
hosting
(k800 - Mail
- WWW - 18.05.2007, 12:00:45)
No myslím si taky, že Český Hosting je celkem good, ale ty ceny už nejsou úplně super .. a v poslední době zjištuji, že třeba onebit je za nižší cenu ještě lepší (velikost PHP memory limit, dostupnost ...)
Jinak vybírat si hosting na základě článku je nesmysl a na základě komentářů pod článkem ještě horší (tam zas spamují majitelé hostingů:-)
Já jsem zvolil nákladnější, ale účinný systém výběru hostingu. A to na základě hostování u cca 8 webhosterů a mám úplně jasno :-) Goddady :-)
(eda - Mail
- WWW - 22.05.2007, 08:58:30)
hostuju 4 domény u narovinu.cz a zatím spokojenost.
Take dobry hosting
(design.stranek.cz - Mail
- WWW - 22.05.2007, 10:18:25)
Ja mohu doporucit hosting www.isol.cz. U Isolu jsem jiz par let a vse super, podpora emailem, ICQ, telefonem. Podpora CMS Joomla, Drupal. GUI k vytvoreni emailu, mySql db atd. proste pohoda. A kouknete na ceny. 39Kc za 300 MB coz na zakladni prezentaci staci a 100 Kc za 3 GB prostoru. DOPORUCUJI.
Skvělý hosting
(Zelee - Mail
- WWW - 22.05.2007, 13:02:59)
Hostuji na GIGASERVER.cz, naprostá spokojenost, podpora 24/7 přes ICQ, Jabber a telefon funguje, velice příznivé ceny, vhodné i pro firmy. Nemám (za roční hosting) žádnou negativní zkušenost. V případě problému je online nejméně jeden admin a případný dotaz či problém řeší okamžitě.
Czechia
(Ppeter Dalník - Mail
- WWW - 24.05.2007, 14:25:15)
K záporným bych dodal taky jeden kladný ohlas, máme web na czechii, vzhledem k tomu že máme na severu traffic asi 40GB měsíčně při 13 000 návštěvách, je czechia asi nejspolehlivější ze všeho co jsme zkoušeli, navíc při výborné odezvě.
Nadáváte prakticky jenom na dobu, než něco udělají na Vaše vyžádání, pokud jiný problém nepozorujete, není důvod nadávat na kvalitu jejich služeb jen kvůli rychlosti vystavených faktur nebo založení databáze. (mimochodem pár faktur nám posílali a problém jsem nepozoroval).
Což se týče komunikace se zákazníky na změny na serveru na základě požadavků, snad nemůžete čekat že tam v jednu hodinu ranní zavoláte a oni vyskočí a nastaví Vám server dle požadavků, nebo mi ukažte firmu která toto dělá, nota bene pokud máte hosting za 120 korun měsíčně s doménou zdarma ...
banan.cz
(radovan - Mail
- WWW - 25.05.2007, 01:19:23)
Možná bych vyzkoušel www.banan.cz , je zde denně vždy minimálně jeden člověk, co řeší takové věci, říkáme mu linuxák :-), můžete vyzkoušet testovací hosting, stačí napsat na naší podporu
Jenom ne baban
(To je jedno - Mail
- WWW - 28.07.2007, 21:01:40)
Na to prijdete sami brzo co to je za nefunkcnost :/
Přidání komentáře...